MissEfterbliwen

du lever bara en gång

Höstregattan 2012

Kategori: My Life

Som årets sista tävling tyckte jag den va helt grym. Nytt person bästa på 1000m igen och även på 200m där jag slog mitt tidigare med över 5sek hahah ;). Vilket är rätt jäkla mycket på 200m. Jag och Björn var också grymma i k2an där vi blev 6:a av ca.27 tävlanden tror jag och nästan alla hade minst en senior i båten. Långloppet gick rätt mycket sämre, ramlade i på första varvet och kom då långt efter alla andra. Det ända roliga är att trots vinden, vågorna och badet så var jag bara ca 30sek långsamare än vad jag va i våras. :)
För att sammanfatta; grymt avslut på årets säsong och nu är det bara att tagga inför vinterträningen!
Tog tyvärr aldrig några bilder men lägger upp fler om det dyker upp på facebook eller någon annan stan. Maja tog iaf denna bilden till hennes blogg, och ja det är jag i rosa jacka...
dr 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: