MissEfterbliwen

du lever bara en gång

Sommarlovet är igång!

Kategori: My Life

Har helt glömt att skriva, eller inte haft tid... Från början: Jag och Julia kom femma på marathon EM!
Förra måndagen firade jag pre-midsummer hos Pimpim.
Hela veckan tränade jag två pass om dagen pluss 6h kanotskole-jobb (jag gick upp 05.15 och kom hem 20.00).
I fredags firade jag midsommar hos Diana och åt jordgubbar doppade i smält glass.
På lördagen sprang jag en mil på under 53min vilket resulterade i att jag fortfarande har så ont i framsida lår och benhinnorna att jag knappt tar mig ner för trappan.
I helgen har jag lärt mig köra bil, jag svänger alltså inte längre vänster i rondellerna...
Den här veckan fortsätter med 2 pass per dag men nu bara 3h kanotskola, hoppade dock eftermiddagspasset pågrund av huvudvärk :(.
And in pictures:
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: