MissEfterbliwen

du lever bara en gång

Sprint SM är slut

Kategori: My Life

Sprint SM är slut för iår. Tre medaljer blev det; ett silver i k2 D18 5000m med Maja, ett brons i k4 D22 1000m med Maja, Elin och Alex och ett till brons i k1 D18 1000m, har fortfarande inte helt fattat att jag kom trea men bra känns det ;). Fick också två fjärdeplatser, en på k2 D22 5000m med Alex där vi hade bronset fram till sista svängen då vi inte kom runt och en i k1 D18 på samma distans där jag tappade allt i starten men körde riktigt bra resten av loppet helt själv, fast då var det för sent...
Förutom dem över förväntans bra placeringarna och trots det kassa vädret var SM i år nog det roligaste jag varit på och jag längtar redan ihjäl mig till nästa år. :D
Släpet packat!
Framme i Lule efter en lååååång tågresa
 MKK naglarna fixade
Mitt och Majas silver på 5000m
 
Precis efter mitt induviduella brons på 1000m då jag direkt skulle ut och köra final på k2 D22 1000m med Alex där vi kom femma. Hade lite svårt att sluta le då.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: