MissEfterbliwen

du lever bara en gång

Massa kuliga saker i mitt liv!!!

Kategori: My Life

Hahahah kommer inte ens ihåg senast jag skev här men länge sen va de ;)  Men iaf så i fredags var jag inne i stan och fikade med Diana och Fanny efter skolan och sen kom jag hem duschade, packade klart och sen klockan fem så hämtade pappa mig så åkte vi till lödde.
Måste säga att jag hade riktigt kul i Lödde. Det var massa nya i kanot syd vilket var kul och sen tränade vi och snackade kost och Portugall. Portugall om 28 dagar nu! <3
Söndagkväll hämtade mamma mig och körde mig till Fanny ute på landet sen sov jag och Paulina där, badade jacuzzi och matade hästarna ;)
Igår var jag i Lund hela dagen med skolan och sen på kvällen spelade jag badminton med bella, momme och en annan sen efter stack jag och bella och köpte jättegod kycklingkabab som vi åt på bussen hem.
Nu sitter jag i skolan igen på idrottsteori och sen efter skolan så ska jag träna igen. Blir gymmet idag och jag är faktist lite taggad :D.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: