MissEfterbliwen

du lever bara en gång

20 Mars 2012

Kategori: My Life

Igår va faktist inte en helt vanlig tisdag. Först så skippade jag och fanny matten och språk och stack till stan och åt china box och tittade på lite kläder. Sen kom vi tillbaka till idrotten då vi hade orientering och jag och diana var sist in vilket betydde att vi fick gå till baka till skolan sist, vi gick vilse... hahah.
Sen efter skolan så stack jag till träningen där vi hade tester och jag hade faktist förbättrat mig i det mesta ;) 42 armhävningar tror jag det va jag gjorde :O hur mycke som helst ju... hade ingen aning att jag kunde göra så många. Efter träningen så käkade vi lite fiskgryta som blivit kvar från lägret och efter det gick vi och satte oss i bastun ;)
Nog den bästa tisdagen på länge faktist :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: