MissEfterbliwen

du lever bara en gång

När mycket händer har man mycket att skriva men ingen tid för att skriva det

Kategori: My Life

Som rubriken säger! Har hänt så grymt otroligt mycket. För att börja någonstans så gick tävlingen i Varberg riktigt bra, fick silver på båda mina lopp och på 5000m loppet var jag bara någon tiondels sekund ifrån guldet. Direkt efter tävlingarna åkte vi till örkelljunga för smläger. Lägret känndes riktigt bra och det gav också riktigt mycket. Sen ett stukat finger, två brännda fingrar och världens största förkylning också följde med får jag väl leva med.
Väl hemma var det ju typ midsommar så jag följde med Johanna till Höllviken och hade kul hela dagen/kvällen/natten. Stack hemmifrån halv elva och var hemma efter tre...
Igår var jag på klubben hela dagen och fick tränat två pass. Måste köra ordenkligt nu för snart är det ju sm och då jävlar ska det gå bra!
Idag nu snart ska jag tillbaka till klubben igen, ska dock bara köra ett pass och sen efter det ska jag in till stan med Johanna och Diana. Vet inte riktigt när jag kommer hem men vi får väl se ;).

Kommentarer


Kommentera inlägget här: