MissEfterbliwen

du lever bara en gång

Godmorgon alla pigga och glada!

Kategori: My Life

Fast vet inte om jag själv är så pigg. Får nog bli en kopp kaffe när bellsis kommer tillbaka annars kommer jag aldrig iväg till jobbet idag. Men sista dagen idag och det gör mig så lycklig :D. Orkar inte med skitungarna just nu... 
Igår träffade jag bella, soffe och jp. Vi cycklade klockan tio till stranden och kom fram till att ingen ville bada så vi cycklade hem igen och gjorde chokladbollar, snackade och lyssnade på, för det mesta, grym musik. När soffe och jp stack vid 12-1 tiden stack jag och bella hem till Erika och ropade ut henne sen satte vi ossen stund på gatan och bara snackade tills hon blev trött och gick och la sig. Sen sov bella här inatt och nu är hon iväg och hämtar sin chihuauha, ursäkta stavningen, valp :D
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: