MissEfterbliwen

du lever bara en gång

Detta är ju snart en paddelblogg...

Kategori: My Life

Och bara för det kommer änndu ett inlägg om paddling. Vi får ju inte bryta trenden.
Hände mycket på träningspasset imorse. Visste sen igår att mitt roder var lite snett men tänkte att det går ju snabbt att fixa, men där hade jag så fel. Efter ett tags småjusteringar vickar min tränar på rodret och då går hela roderlinan av! Då har roderplattan legat och skavt mot linerna varje gång jag svängt tills en av dem gick av. Kan inte beskriva hur glad jag är att det hände nu och inte mitt under marathon sm...
   Resten av passet känndes så bra som det kan kännas efter 15km lopp med två lyft och dessutom Alex båt. Va lite kul att prova pump iaf, har ju beställt det till min med.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: