MissEfterbliwen

du lever bara en gång

Ingen uppdatering igår heller

Kategori: My Life

Har blivit jättedålig jag vet men orkade inte igår. Jag kom iaf tillbaka till en lång skoldag och sen stack jag till klubben för första gången på vad som kännts som hur länge som helst. JAg fick höra om allt de gjort på skidlägret och tyckte att det va lite fööör mycke som angick mig. Jag skulle varit där och försvarat mig ju :(.
På bussen påväg hem träffa jag bella och vi satt och halvskrek så alla i hela bussen hörde om riktigt pinsamma saker. Vi märkte de inte förrän vi gick av hellar då killen som satt en bit ifrån kom fram till bella o sa "du tappade den här". HAHAHAHHA låter inte kul när man skriver de men vi skrattade riktigt mycke :D
NEj nu ska jag koncentrera mig på matten, hörs igen ikväll ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: