MissEfterbliwen

du lever bara en gång

hata näsblod!!!

Kategori: My Life

Är typ sjuk, elr ja jag är jätte förkyld, har ständig huvudvärk och får näsblod lite hela tiden. Jättemysigt med att det där sista gör att man spottar blod några timmar efter också ju. Hahah nej men seriöst jag pallar inte, hade jättemycket kuligt inplanerat denna helgen och nu måste jag välja bort typ mer än hälften :(. Jag skulle på kickboxning och efter det träffa mitt "gamla" kompisgäng idag. Imorgon skulle jag ut med kanotklubben och vandra i någon sån skog typ och ha kul, kanske åker ändå om jag är bättre imorgon. Och sen på söndag så skulle jag träna och sen efter käka på rosegarden med kanotisterna (bara ungdomarna). Det sista gör jag nog iaf hhahah ;) Men resten känns hopplöst...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: