MissEfterbliwen

du lever bara en gång

24 Januari 2012

Kategori: My Life

Har ni tänkt på att det idag är exakt en månad sen julafton? Jag tycker det känns som det gått mycket längre tid hahah... Jaja i skolan hände iaf inget speciellt tror jag. Efter skolan stack jag till träningen och började plugga, känner mig väldigt duktig ;) fick typ inte gjort nånting på 1,5 timmar. Träningen va väl inte heller jätte effektiv, vi snackade mest. Sen efter så bastade vi och tog årets första dopp i kanalen och flamsade runt hahah :D Sen avslutades dage med att hannes, anton och andy följde mig till bussen, sen tog dem mitt busskort så jag missade en buss. Fast det gjorde inte så mycke vi snackade en massa och hade kul ändå ;)
Hahah rensade bort dem värsta bilderna, shit tror det är dags att satsa på portugal/beach 2012 innan det är försent. Känner mig inte helt stolt i bikini/underkläder för tillfället...

Kommentarer

  • Puffe soffe säger:

    Asså manda du är dum på riktigt :( räckte det inte med att bada i mars förra året?....

    2012-01-25 | 10:16:45

Kommentera inlägget här: