MissEfterbliwen

du lever bara en gång

2011-2012

Kategori: deep things

När jag tittar bak på 2011 så känns det som om det är massa jag bara ångrar. Jag gjorde så många val men inget av dem lyckades bli rätt. Vänner som jag önskar att jag fanns där för och inte bara svek när de behövde mig, killar jag borde behandlat så mycke bättre och uppskattat. När 2011 började lovade jag mig själv att jag alltid skulla vara mig själv, men nu inser jag att jag var mig själv mycket oftare 2010 än jag varit 2011. Jag lovade att jag skulle stå för mig själv och vad jag tycker, att jag inte skulle bry mig om vad andra tycker och önska att jag var någon annan. Jag skulle se det bra med mig själv, inte bara det dåliga, och sluta försöka vara perfekt.
Jag har samma löften till mig själv inför 2012 och kommer ha det varje år tills de har uppfyllts. 2012 ska vara jag och bara jag, jag ska ha min egen vilja och säga vad jag tycker utan att vara rädd för att andra inte ska gilla mig för det. Det är dags för gamla sår att läka, vissa saker ska man glömma. 2012 är mitt år!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: