MissEfterbliwen

du lever bara en gång

9 Februari 2012

Kategori: My Life

Fan vat tråkig uppdatering jag har :( kan inte ens skylla på att jag haft mycket att göra denna veckan för de har jag inte! Nej skärpning. Idag blev det ingen träning för att jag var supersmidig och glömde mina träningskläder i fysiksalen som sen låstes såklart. Smidigt Amanda! Så ist påvägen hem tog jag en snabb shoppingrunda inne i limhamn och köpte världens sötaste benvärmare och en bikini hahah. Känner att jag behöver en ny till portugal ju ;)
Nu ska jag iaf lägga mig i sängen och bara mysa med lite film och sen imorgon så ska jag jävlar i de få saker gjort; träna, plugga, fixa mitt rum, shoppa något att ha på sig på lördag och fixa dricka! Kan ju drömma vidare om att få allt gjort men ändå...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: