MissEfterbliwen

du lever bara en gång

25 Februari 2012

Kategori: My Life

Hej jag har absolut inget interesant att skriva så nu ska jag bara skriva om skitsaker :) enligt soffe då... så 10 skitsaker:
1.Jag har åkt bil i 8 timmar idag
2.Just nu så smsar, skypar och facebookmedelar jag samtidigt, det är jobbigt
3.Jag är just nu sugen på att spela dataspel, något sånt riktigt nördigt som alla killar spelar :O
4.Jag borde plugga men orkar inte
5.När jag skulle skriva "orkar" skrev jag Åkarp först...
6.Jag vill inte åka till ullared!
7.jag äter just nu naturgodis och det är gott
8.Jag försöker övertala en kille om varför man ska åka skidor istället för snowboard
9.Några andra killar, dem på skype, snackar just nu om hur de ska knäcka nacken på varandra
10.JAG KOMMER FAN INTE PÅ ETT SKIT MER ATT SKRIVA så kul är mitt liv...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: