MissEfterbliwen

du lever bara en gång

Inspark för ettorna!

Kategori: My Life

Började med den första morgonträningen 6.45. Underbart! Blev ett riktigt hårt paddelmaskinspass då jag trodde att jag skulle dö typ. Svetten bara rann ner och min puls låg i slutet på över 180 även i fart 2. Det var iaf härligt och vill väldigt gärna lägga till ett till morgonpass. Får se vad som passar sen i höst. :)
Efter skolan hade vi hand om ettornas insparkslekar. Det va faktist rätt kul att bara titta på och ösa ner alla och sig själv samtidigt med senap och mjöl. Lyckades va lagom smydig också och trampa fel ner i ett hål i marken med fel fot. Så nu har jag ont i den jävla foten igen...
Nu ska jag fortsätta tittaMake it or break it som är en serie om gymnaster typ. See ya! ;)
Diana vällte ut en flaska med sirap på golvet som vi skulle ha till insparken så sen va det bara att börja torka ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: