MissEfterbliwen

du lever bara en gång

Portugal 2012

Kategori: My Life

Tror inte jag kan beskriva det lägret med ord så ni får lite bilder istället. Men helt underbart var det, minnena är guld värda! Portugallistan: Portugal 2012
Vill ni läsa mer om portugal så får ni gå in här
När jag och Sandra gjorde gröt första morgonen så kom det små gula bubblor och det luktade brännt i hela lägenheten. Sen tog Cissi över grötlagningen...
Frädrik Tä och Philip brottas vid poolen
Philip jobbar på linnebrännan :D
Frädrik Tä pimpar skorna
Elina pallar frukt
Tennisspelande Oscar
Frädrik Trä och Oscar
Amna och Sandra jobbar på solbrännan
Oscar och Björn diskuterar tennis
John
Erik missupffatade tennisen, inte lätt när man är från lule ;)
Saknar istéet :'( mangon va bäst!
Sandras äckliga äggtoddy... förlåt sandra lovar att jag ska testa igen i karlskrona
Fika, och jag drack kaffe :O
Någon kall eftermiddag/kväll på vattnet
Frädrik Trä & jag och Philip & Sandra testar vår hålkännsla. Om det ser fel ut så kan jag lova att det känndes så mycket mer fel än det ser ut.
Ett träningspass
Sandra och jag bestämmde oss för att bada i havet sista kvällen. Där va helt svart, det ända man såg va det vita på vågorna och stjärnorna och det ända man hörde va havet. Vågorna va typ en meter höga och kännslan när vi sprang ut där kommer jag nog aldrig glömma <3
Lägg märke till min snygga shortsbränna ;)
Philip och världens fulsötaste godis
Philip köpte ett riktigt b-spel i en kinaaffär, tyckte det va värt att nämna.
Philip sover i Oscars knä, hahah är dem inte söta tillsammans ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: