MissEfterbliwen

du lever bara en gång

On top of the world!

Kategori: My Life

Känndes så underbart att paddla igår. Det märks tydlig skildnad efter Portugal ändå, behövde bara två paddlingsfria dagar sen jävlar. Måste säga att jag saknar att padlla varje dag, hade verkligen velat hoppa i kajaken idag också men nej idag blir det löpning och gymmet. Ska bli kul det med :)

Imorse var det Spanska nationella i några timmar sen stack jag, Paulina, Fanny och Pimpim och käkade pizza. Sen bestämmde jag mig för att hoppa över teatern, matten och fysiken. (Hoppa över låter mycket bätter än att bara säga skolka...) Känndes onödigt att sitta kvar i skolan till klockan tre när jag lika bra kan göra det här hemma och samtidigt hinna vila ordenkligt innan träningen :D
Bild från igår, det är där jag känner mig som hemma!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: