MissEfterbliwen

du lever bara en gång

Inte så mycket bloggande

Kategori: My Life

Har inte blivit så mycket bloggande senaste veckan, eller ja ingen alls. Jag har haft tid så kan inte skylla på det, jag har bara inte haft lust. Men nu drar jag igång igen. Veckan har varit fylld med nationella proven och en massa träning. Har bestämt mig för att satsa lite mer på paddlingen. Mest för att jag tycker det är kul och sen också att jag känner att jag behöver något där jag verkligen ger mitt allt. Jag kan inte bara mesa med massa saker.

Just nu sitter jag och kollar på parlamentet, kommer nog vara bänkad framför tv´n hela kvällen eftersom jag är ensam hemma. Ska faktist bli skönt att bara vara själv och njuta av lite ensam tid :).
Bänkad i soffan hela kvällen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: