MissEfterbliwen

du lever bara en gång

Så var det fredag igen

Kategori: My Life

Bara jag som tycker att den här veckan har gått ovanligt fort? Känns som det var måndag nyss, iaf så har jag varit i skolan idag, wow ingen som trodde va! Efter det så stack jag in till stan med Diana, en tjej från min nya klass, i typ en timme. Jag köpte ett par jeans och sen gick vi och fikade :).
Sen stack jag och pimpim till hemmakväll och laddade för film mys med tre filmer och en maaaaassa godis. Nu är jag hemma lite så där lagom länge innan jag sticker hem till henne. Tänkte typ packa, blogga lite, plugga lite och titta på lite film ;).

Kommentarer

  • vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg säger:

    sv: kul att du är med och tävlar om märkesplagget:) <3 gilla gärna inlägget på bloglovin för att öka din chans att vinna :D <3 har du redan gillat så behöver du såklart inte göra det igen ;) (du hittar mitt inlägg på populärt på bloglovin)

    2011-09-09 | 20:26:15
    Bloggadress: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här: