MissEfterbliwen

du lever bara en gång

Uuuuuupdatering

Kategori: My Life

Okej så igår tränade jag, stack direkt efter in till stan med bella för att gå in i varenda affär på entré utan att hitta en ända klänning. Väl hemma så satt jag o bella och tog de lugnt en timme, sen kom andy, anton, domme, hannes och maja hit med en jäkla massa efterrätt <3. Sen kollade vi på skräckfilmer, insidious va värst (lägger in trailern längst ner om ni vågar titta på den), jag klämde sönder andys hand hela filmen (a).
Imorse stack alla, förrutom bella då, till träningen och sprang så där lagom trötta. Efter det satte vi oss igen och kollade på film på klubben, holes, riktigt bra film. Lägger till den längst ner ;) Fick en massa andra filmer och andra säsongen av vampire diaries av andy också :D så nu ska jag ta de lugnt så jag orkar göra något ikv :)

Kommentarer

  • Sofia den bästa säger:

    asså seriöst, om du har blivit beroende av the vampire diaries måste jag göra en highfive med dig nästa gång vi ses. HAHA

    2011-10-30 | 18:30:26

Kommentera inlägget här: