MissEfterbliwen

du lever bara en gång

Vill bara sova :(

Kategori: My Life

Men nej det kan jag inte för nu måste jag skriva min bookcircle grej till engelskan, jag orkar verkligen inte :'(. Jaja skolan va riktigt chill idag iaf, först va matten inställd på morgonen vilket jag fick reda på när jag va där så vi få som va där bara flamsade runt hahah ;). Sen spanska (:() och sen svenska som vi bara tittade på en riktig b-film.
Efter skolan stack jag till träningen där jag va helt ensam på hela klubben hahah, sådär lagom två och en halv timme tidig så satt och titta på film. Sen träna vi i två timmar, maxade 30kg i bänkpress, väldigt nöjd ;). Efter de stack jag typ direkt hem till pimpim och åt pizza och lite sånt och har precis kommit hem.
Hade faktist tagit bilder idag också men fml jag glömde kameran på klubben, om den inte är där imorgon är jag bara så död...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: