MissEfterbliwen

du lever bara en gång

Tisdag

Kategori: My Life

Har varit en helt vanlig dag idag, hyfsat lugn skoldag vilket är skönt, kan behöva de, och det ser ut som resten av veckan också kommer att vara ganska lugn. Träningen va också helt okej, inte det roligaste träningspasset men ja helt okej. :) Sen nu när jag kommit hem har jag faktist inte hunnit göra så mycket, har varit en massa social med mamma och pappa och sen polisanmält min mobil och beställt skolkatalogen. Såg en riktigt snygg kille på bussen idag påvägen hem som jag fick öginkontakt med flera gånger, jag skulle satt mig bredvid honom. Han tog ner den nerfällbara stolen bredvid honom i typ två minuter sen tog han upp den igen. Jag va alldeles för feg för att gå och sätta mig där :$ måste fan bli lite tuffare!
Så avslutar vi bilden på glögg och lussekatter, mycke juligare blir det inte <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: