MissEfterbliwen

du lever bara en gång

Tillbaka igen :)

Kategori: My Life

Ska jag vara ärlig så har jag faktist helt glömt bort bloggen de senaste dagarna, men nej denna veckan har jag nästan inga läxor så mer tid till bloggen ;)
Igår hände precis ingenting förrutom att jag åt årets första lussekatt :). Idag har det nästan inte hänt någonting, jag och Paow träffades som vanligt klockan 7 på morgonen för att lägga oss och sova på bism och sen har vi nästan bara haft slapplektioner resten av dagen :).
Gustav och Kevin
Oskar och en som vanligt VÄLDIGT GLAD Jakob :D
Smygfoton är ju bara bäst!
Paulina och jag slåss om ett väldigt fint collage vi gjorde på kemin, hon lät mig inte fota det :(, kaaanske för att vi skrev ett namn på en lite speciell kille ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: