MissEfterbliwen

du lever bara en gång

På bröllop

Kategori: My Life

Dagen började som vanligt med skola och sen efter det så kom mamma och pappa och hämta mig vid typ 12 tiden. Vid sex va vi framme i kyrkan där brudparet repeterade inför imorgon, mamma och jag hjälpte till att sätta upp blommer och pappa spelade fiol som han också ska göra sen på själva bröllopet. Sen åkte vi till det slottsområdet som vi ska bo på och så och träffade dem andra gästerna och åt en massa. Blev någon torskrätt och sen fruktsallad till efterrätt. Sen blev det kaffe/te i ett annat hus och lite olika lekar. Mitt lag vann, lag 3! :D Efter det så stack jag iaf upp på rummet för jag är riktigt trött och det är där jag är nu. Måste ju vara pigg för imorgon! Så skriver igen då, nu ska jag nanna ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: