MissEfterbliwen

du lever bara en gång

Lördagen

Kategori: My Life

Var verkligen fullt upp hela dagen men riktigt kul :). Började med över två timmars paddling och sen hängde jag på klubben några timmar efter och bara snackade och hade kul. Sen stack jag in i stan och kollade på skor till min klänning, fast hittade inga så det problemet får jag lösa hahah, köpte tre ringar på jc istället som jag visar senare.
Efter det träffade jag iaf Paulina och vi stack hem till Diana där vi åt tacos, kollade på a walk to remember och hade lite tjejsnack, det va rätt mysigt ändå :). Klockan halv tio sen tog jag och Paulina bussen in till stan och gick lite, blev förföljde av en sån man, jätteläskigt :S. Sen när Paulina stack hem så träffade jag Johanna, Bella, Erika, Momme och hans kompis jacob. Vi satt och chillade på mcdonalds ett tag sen stack Erika hem och vi resten gick runt i stan och flummade som fan. Kom hem sådär lagom halv tre på natten ;)
Paulina raderade alla bilder på henne :(

Kommentarer

  • Paulina säger:

    hahaha ojsan men asså jag bara råkade radera dem, dt var inte meningen att ta bort dem.... ;)

    2011-11-06 | 18:15:32

Kommentera inlägget här: