MissEfterbliwen

du lever bara en gång

Hemsk dag

Kategori: My Life

Seriöst det här måste vara min otursdag till max.
1.Min mobil är borta
2.Mitt busskort är borta
3.Jag missade bussen pga att jag halvvägs till hållplatsen kom på att jag glömt träningskläder
4.Missade nästan bussen igen för att mina innegympaskor va borta, har fortfarande inte hittat dem
5.Hittade inga fina pjamasshorts på lindex (ja det är ett stort problem!)
6.Somnade på klubben då jag egentligen skulle ha pluggat
7.Blev väckt av att andy tände lampan, värsta strålkastarna ju :(
8.Märkte att jag glömt springskorna så fick springa i mammas aerobicskor...
9... vilket gjorde att jag fick världens största skoskav och jävligt ont i fötterna
10. Huvudvärk under torsdagsträningen pga vätskebrist
11.Fick stressa så jag skulle hinna till bussen innan åtta
12. Halvspringandes i klackar med tusen väskor och ett halvätet äpple i handen så skulle det såklart sitta två killar och busvissla, vad annars...
13.Kärde mig på osthyvlen......... blooood........
14.Måste plugga nu eftersom jag inte fått gjort de innan idag eftersom jag sov
...15.Och eftersom att jag sov så kommer jag antagligen inte kunna sova ikväll
Och ja det va nog min dag idag, men imorgon är det en ny dag och den hoppas jag ska va jävligt mycke bättre.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: