MissEfterbliwen

du lever bara en gång

Fredag kväll och tidig lördag

Kategori: My Life

För att vara en helt total oplanerad kväll så var den faktist jävligt kul. Fast brukar ju bli dem kvällarna som blir bäst. Började iaf med bio med soffe, abduction va väl helt okej ingen super film, men ändå kul. Efter bion så flummade jag och soffe totalt ur, gjorde vi före bion också men ännu mer efter.
När jag kom hem sådär runt 12 tiden så stack jag direkt hem till bella, där satte vi oss på hennes rum med ett glas vodka/apelsinjousice och varsin cider framför skype med momme, och såklart så flummade vi som fan och skrattade hela tiden. Är inte hemma förrän nu, lagom mysigt med träning imorgon då ja, blir verkligen fullt upp imorgon så kommer nog inte kunna blogga alls.
Dem va så söta att jag bara va tvungen att köpa en, sen satt jag och soffe och mumsa på dem på bussen hem.
så låg man i buskarna ja...
Söta soffe på bussen hem :)
Min otroligt saknade mogo-bella <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: