MissEfterbliwen

du lever bara en gång

1 år sedan

Kategori: Citat by Amanda

Vilken kris jag var idag, men det visar bara att alla sår läker med tiden och när dem läkt så är man starkare.

Jag vill bara sjunka ner i ingenting. När du finns där vill jag bara att du ska försvinna, men när du inte är där skulle jag göra vad om helst för att se dig. Jag saknar dig. Jag vill att du ska vara min, inte någon annans. I mina ögon är du så perfekt som man kan bli, jag vill så gärna räcka till. Vad gjorde jag för fel? Nej, just nu vill jag bara försvinna, sluta tänka. Glömma allt som varit. Träffa någon som älskar mig för den jag är. Le och skratta såsom jag älskar att göra. Såsom jag alltid gjorde när jag var med dig. Varför inser man inte vad det är man har förrän det är försent. Då det är borta. Det är då ångesten kommer ikapp. Hur länge ska det vara såhär, hur lång tid tar det innan jag kan sitta och le för mig själv igen. Jag vet varför jag inte kan gå vidare, jag älskar dig. Jag vill bara sjunka ner i ingenting.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: