MissEfterbliwen

du lever bara en gång

Hemma igen :)

Kategori: My Life

Nu är jag hemma igen och för att ta en snabb beskrivning: Kanotsydare är lika bra kompisar som dem är paddlare, och dem är helt galna :D Jag fick inte med mig så många bilder men hoppas på lite fler sen. Och jag har badat! Jaja jag hinner/orkar inte skriva mer ikväll. Jag ska göra klart min svenska sen ska jag titta på mästarnas mästare och efter de ska jag lägga mig i min mysiga säng.
Imorgon blir det outrigger-paddling.
En sak till, mitt träningsschema har blivit sjuuuukt! Helst ska jag träna åtta pass i veckan :S De kommer jag dockaldrig hinna. Jag sattsar på sex, tycker det är jävligt mycke ändå :O

Kommentarer

  • Kashaya säger:

    Vad roligt att du är med och tävlar, lycka till!=) Hoppas du haft en fin helg.

    2011-05-22 | 20:45:07
    Bloggadress: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här: