MissEfterbliwen

du lever bara en gång

kanot syd

Kategori: My Life

Igår va jag med Felix hemma hos mig och titta på film, och ja det va väl okej förrutom att jag var riktigt trött. Höll på att somna hahah :). Har också för första gången snackat något som börjar likna tjejsnack med mamma. Är riktigt glad att jag tog hem han för nu känns det som om jag ändå kan berätta lite mer för min mamma ;).
Dagens glada nyhet:
I slutet av träningen idag frågade Lazzlo mig om jag ville va med i kanot syd, något jag nästan dröt om när jag började paddla. Han skulle ta upp det igen på tisdag. Och för er som inte vet vad kanot syd är, typ alla, så är det en elitsatsning på paddlande ungdomar i skåne. De har bla en massa paddlingsläger och åker och tävlar osv, det ska bli riktigt kul om jag kommer med :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: