MissEfterbliwen

du lever bara en gång

För mycket drama :/

Kategori:

Vet inte om jag någonsin sett något sånt drama i vår klass innan. Det tog ett bra tag innan jag fattat vad som, eller ja egentligen fattar jag fortfarande inte. Hur fan kunde något sånt hända. Så jäkla rädd jag var efter också när en av mina kompisar som var inblandade inte svarade på mobil. Tänkte på det hela träningen. Men jag vill inte välja sida, och jag tänker inte välja sida. Däremot hatar jag när alla andra gör det, det är inte bara en person som mår dåligt, varför ska det alltid vara alla mot en. Jag fattar inte det, man känner sig så jävla misslyckad och ensam. Jag tycker inte det är rätt att slå någon, och jag skulle aldrig kunna göra det själv. Alla gör fan misstag, misstag gör en starkare. Så sluta dömma folk efter misstag. Och nej jag tar fortfarande inte sida, men jag älskar dig, okej. Jag finns <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: