MissEfterbliwen

du lever bara en gång

Bakom miss efterbliwen

Kategori: My Life

På ett paddlingsläger i höstas så va där en kille, Andy, som tyckte jag va lite efterbliven. Vilket jag ju absolut inte är *host host*. Sen när alla bytte mobilnr efter så fick jag heta amanda efterbliwen på dom flestas mobiler. Han kallade mig efterbliwen också. Sen hur han egentligen fick in ett w vet jag inte. Sen när jag skaffade en blogg så va den egentligen stängd, jag hade det lite som en dagbok än som en blogg. Och då tog jag missefterbliwen bara för att det passade mig och lät bra, sen nu har jag lite fastnat för det. Hahah :D
Hade riktigt kul på det lägret. Synd bara att min dator blev stulen där jag hade alla mina bilder. Dessa två va de ända som inte va på den datorn från det lägret. Första är på mig och andra på ludde.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: