MissEfterbliwen

du lever bara en gång

Avsluta dagen

Kategori: My Life

Träningen idag va kul, lite för mycket fotboll och lite lite fys bara. Den avslutades iaf med lite bastu med först elin och hannes och efter det kom fredde som sen också följde mig till bussen som jag fick springa till sista biten för att hänga med.
När jag kom hem åt jag och snackade allt från reglerteknik och datavetenskap till världskrigen och politik. Var faktist intressant för en gångs skull och jag lärde mig jättemycket av det. Kvällen avslutades sen med big brother och lite kvällsfika som bestod av grönt mangote, en apelsin och ett digestivekex.
Nu funderar jag på att somna till en film, kanske limitless? Blev rätt sugen på att se den när jag såg trailern :).
godnatt pussungar :*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: