MissEfterbliwen

du lever bara en gång

101 saker innan jag dör del 2

Kategori:

11.Tjäna pengar på min blogg


Fast grejen är nog mest att jag vill tjäna mina egna pengar. Men jag ska kolla upp det genom bloggen för det hade varit väldigt roligt att ha det som ett extra jobb hahah ;).

12.Sova på en parkbänk


Som en riktig luffare. Finns ingen större anledning :).

13.Tågluffa


Och kanske ska jag göra det i sommar, vi kommer ha askul isåfall :D.

14.Gå på bio själv


Ska sitta där helt själv med en stor popcorn till en riktigt sorglig film hahah ;).

15.Gå ner i split och spagat


Jag vill vara så vig, älskar att kunna böja min kropp lite som jag vill, dessutom minskar det risken för träningsskador. Så fort jag inte kan känna av sträckningen i mitt innerlår alls ska jag börja stretcha ut de ordentligt igen :D.

16.Få medalj


Japp, måste ju sätta upp nytt mål inom träningen så nu ska jag ha medalj, va ju riktigt nära förra sommaren ;).

17.Vara vegetarian i minst 6 månader


Det här är nog en av de mer jobbiga punkterna. Men jag skulle nog behöva det och jag ska göra det!

18.Klättra upp för en lyktstolpe


Ända sen jag såg jacob(?) klättra upp för en så har jag också velat göra det. Även om jag inte riktigt fattar hur det ska gå till så ska det gå!

19.Sätta igång ett billarm


Vilken adrenalinkick! Sen vet jag att det kanske inte är helt smart höhöh

20.Sova i en trädkoja


Så kul, ska bara hitta en trädkoja först...


Kommentarer


Kommentera inlägget här: