MissEfterbliwen

du lever bara en gång

101-lista

Kategori:

Nej nu jävlar, de andra listorna jag gjorde blev så tråkiga mot slutet så nu har jag börjat på en ny, och varje söndag lägger jag upp 10 punkter med början idag ;)

1.Snöbollskrig i bikini


Hhahaah tänk vad kul att springa runt mitt i vintern i bikini och kasta snöbollar på allt och alla och bara skita i att det är jävligt kallt :D

2.Paddla utomlandd


Vet dock inte om jag vill ha den där bakom mig i min smala kajak, men ändå tänk att känna solen bränna på axlarna och svalkande vattenstänk i solen. Hade varit riktigt härligt och kul.

3.Paintball


Hade varit riktigt roligt, speciellt eftersom jag är ett före detta dataspelsfan och fortfarande tycker det är ganska kul att spela. Det hade ju varit som dataspel irl.

4.Gifta mig


Nästan alla tjejer drömde väl om att en gång i livet ha på sig en lång vit klänning och stå brevid mannen man älskar och vill spendera sitt liv med. Jag vill det fortfarande :).

5.Äta en rå chili


Typ bara för att... Men det sägs ju vara bra för matsmältningen så att man får plattare mage :)

6.Färga håret rött


Tycker att rött hår sticker ut på ett fint sätt, om man passar i det då. Men måste prova någongång på mig själv och se ;).

7.Åka vasaloppet


Har ju en lång släkt på pappas sida av skidåkande. Har till och med några som vunnit det, känner att jag iaf måste delta och köra i mål innan jag dör bara för att föra släkten vidare ;).

8.Fylla, sex, ångest


Sista och första har man ju varit med om men någon gång i sitt liv måste man väl köra hela raden. Dock kanske inte den mest lyckade punkten i listan efter/om jag gjort/gör det.

9.Åka ubåt


Ryser bara jag tänker på det, för de som inte visste det så har jag enorm cellskräck. Att sjunka under vatten i en sån där är mer min värsta mardröm än något jag vill göra. Så om jag gör det kommer jag vara stolt över mig själv för att jag klarade, så nu har ni anledningen till varför :).


10.Hälla badskum och sen bada i en fontän


Tror inte jag behöver förklara varför... :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här: