MissEfterbliwen

du lever bara en gång

Kan inte mer än älska min klass!

Kategori: My Life

Kort sammanfattning:
Dagen började med att man blev akutväkt av pimpim och sen 10 minuter senare så kom Erika också hem till mig så gjorde vi oss iordning tillsammans. Sen på skolavslutningen så började jag böla som fan och kunde inte sluta. Mina betyg är jag ändå helt okej nöjd med, de slutade på 275, höjde mig alltså 25poäng :). Efter de så stack några av oss hem till mig och bakade scones som frukost/brunsh och sen klockan två så stack hela klassen till Calle där i badade och hade allmänt kul. Sen nu på kvällen så va jag, sara, erika, johanna, jacob och jocke hemma hos lukas. Grillade marshmallows, chillade och kollade på film. Har nästan precis kommit hem nu och ska packa det sista eftersom vi om typ 3 timmar åker till Luxemburg och sen vidare till Frankrike :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: