MissEfterbliwen

du lever bara en gång

2010

Kategori: My Life

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Hittat på en massa skit för första gången, blev full, strulade och ja lite annat... ;)

2. Höll du några av dina nyårslöften? kommer inte ihåg något :/

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nepp

4. Dog någon som stod dig nära? nej

5. Vilka platser besökte du? uppsala, egypten, gran canaria, varberg och massa andra :D

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? kunde inte bett om mer men en kille kanske :)

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? finns riiiktigt många men tre st spec 11/9, 15/10 och 6/11

8. Vad var din största framgång 2010? Jag har blivit mer öppen och är inte rädd för att prova och göra saker :D

9. Största misstaget? min hemmafest va ju kanske inte så lyckad...

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? blåmärken, skrapsår, stukningar, sträckte lårmusklerna och förkylningar. Massa smågrejer

11. Bästa köpet? vet inte :P

12. Vad spenderade du mest pengar på? kläder tror jag annars vet jag inte :)

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? vänner :)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? waka waka, gubben i lådan, like a G6, no hablo americano, love the way you lie, nattervarn. Finns ju tusen!!!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Både och, har aldrig vatt så glad som jag var 2010 men aldrig heller så ledsen :')

16. Vad önskar du att du gjort mer? Varit mer öppen för mina vänner, för dom förtjänar de verkligen.

17. Vad önskar du att du gjort mindre? skitit i skolan. Ska börja anstränga mig riktigt mycket nu.

18. Hur tillbringar du julen? Med familjen :)

19. Blev du kär i år? Jepp

20.Favoritprogram på TV? Ung och bortskämd

21. Bästa boken du läste i år? tror inte jag läst en hel bok :S

22. Största musikaliska upptäckten? trumpet e inte min grej...

23.Bästa doften? Adidas- Fruity Rythm

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Min mobil :D

25. Något du önskade dig men inte fick? tror inte de finns nått :O

26. Vad gjorde du på din födelsedag? Jag va med mina små tjejor :D

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? ja men det är inte mycke

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? leggings <3

29. Vad fick dig att må bra? mina vänner :)

30. Vilken kändis var du mest sugen på? hahah är ingen kändismänniska men channing tatum kanske ;)

31. Vem saknade du? astrid och konfagänget :)

32. De bästa nya människorna du träffade? konfagänget, alla paddlare och alla random människor ;) <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här: