MissEfterbliwen

du lever bara en gång

liten update från helgen

Kategori: My Life

I fredags tittade jag på film med Sanna och Sara, blev svinalängorna som btw är en riktigt sorglig film :'(. Efter bion bestämmde vi oss för att ta citytunnlen hem, men när vi vänta på tåget så kom öresundståget och eftersom de också gick till Hyllie så hoppade vi på det istället. Men sen när vi ska av så öppnas inte dörrarna så helt plötsligt är vi påväg över bron till Danmark. Hemma är man sen 2 på natten och dödstrött. :)
.
Lördagen börjar med en strid med väckaklockan, fem minuter efter att man vunnit kommer mamma in och säger att hon kör mig till träningen om jag går upp nu. Och eftersom jag nästan aldrig blir körd så går det ju inte att säga nej. Efter träningen hinner man bara hem om innan man sticker till kombihallen för att träffa Anton och prova på klättring. :) Det var kul och är verkligen en sport jag skulle rekomendera(förrutom paddling då ;)). När man sen kommer hem på kvällen sticker man direkt hem till Johanna och chillar till en film. Sen somnade jag i hennes soffa så det slutade med att jag sov där...
.
Efter att bara ha tagit det lungt hos Johanna så sticker man till gymmet och sen på kvällen när man kommer hem så är man sjuk. :(
Ja och det var väl min helg, ändå roligt :D Nu har jag precis hämtat billjetter, ser fram emot en sjuk fredag ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: