MissEfterbliwen

du lever bara en gång

9.Min tro

Kategori: My Life

För rätt länge sen hade jag sån 30 dagars grej där man skulle skriva om en sak varje dag. Jag tror jag slutade på nio och eftersom jag har lite idé torka just nu så tar vi upp de igen :)
.
Ja jag är ju kristen och döpt och konfirmerad. Men om jag tror på gud? Nä det gör jag inte... Däremot var konfirmationstiden något jag aldrig kommer glömma. Jag har många nya vänner och massor av minnen därifrån. Dessutom ändrades jag otroligt mycke som person där, jag blev mycket mer öppen :D tycker vi kör en liten bildbomb nu ;)
AHHAHAHHA soffe gillar spytoan ;)
filips håriga fötter, dom gillar sandra ;)
pingis <3
AHHAHAHHA och ja det är jag på stolen
AHHAHA vi va klara långt efter alla andra, va sämst på de
Filip :D
Saknar detta så otroligt mycke!!!!! <3<3<3<3<3<3<3<33<33<3

Kommentarer

  • puffe-suffe säger:

    Jag drömde om filip och 10000 andra personer inatt hahhhahaha :D

    2011-01-21 | 10:03:13

Kommentera inlägget här: