MissEfterbliwen

du lever bara en gång

neje

Kategori: My Life

Vet inte vad som har hänt med mig, dålig uppdatering igen. :S
Jaja, lite kort om vad som hänt senaste dagarna ;)
tisdag: Får damp på optiken på södervärn, de är bara sura hela tiden, jag vägrar åka in där en gång till så nästa gång får pappa ta det! Stackars pappa, men tror inte de är lika sura då. I alla fall, träningen gick bra sen vad jag kan minnas och kvällen spenderades hemma :).
onsdag: Började med att jag på dagen stack in till stan med Asrid och Mimmi, var väldigt länge sen jag träffade dom och vi hade riktigt kul. Vi kollade en massa skor, fast jag köpte inget förrutom lite linsvätska. På kvällen stack jag hem till sara. Vi köpte först godis på hemmakväll och sen tittade vi på fredag den 13. Måste sluta kolla på skräckfilmer, blir bara rädd. Efter det varvade vi ner till rosa hahah :D.
idag:Efter att jag kommit hem från sara så stack jag in till stan med soffe, ska visa lite bilder på vad jag köpte imorgon. Jag stack direkt från stan till träningen sen. Och idag var det riktigt hårt. Va helt död när jag kom hem så nu ligger jag i sängen och tror jag somnar snart. Orkade verkligen inte gå ut idag, kände bara inte för det.
Gonatt sötisar, ska börja uppdatera ordenkligt igen med <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: