MissEfterbliwen

du lever bara en gång

Min favoritplats

Kategori:

Jag bara älskar sibbarp på sommaren. Har alltid varit där på sommaren, det är liksom så nära och jag har massor av minnen där. Hoppas på att nästa sommar också spenderas där :).
Sen är det norra Italien. Jag skulle så gärna vilja flytta dit efter gymnasiet. Där är mycke varmare där än vad det är här i kalla Sverige och dessutom kan man åka skidor där. God mat, skidor, bad, shopping, lugn och lite liv, det är drömstället. Dessutom har jag varit ganska mycket i norra Italien, speciellt i Verona där jag var i 5 veckor medans pappa jobbade där. Jag skulle väldigt gärna vilja åka dit igen. Det är mitt mål :).
Lite bildbomb här ja men ändå, tänk att bo där <3

Kommentarer

  • jojanz säger:

    haha sköldpaddan är du lille vän, lika lostad som vanligt i vattnet hahaha :D

    2011-02-26 | 10:53:07
    Bloggadress: http://jojanz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: