MissEfterbliwen

du lever bara en gång

Dag 22. Det här upprör mig

Kategori:

Något som upprör mig extremt mycket är när folk trycker ner alla. Jag tror att vi alla någon gång kännt oss nertryckte av någon annan och det är deffinitivt inget man vill bli. Jag bara hatar när folk inte kan tänka på hur andra känner, ha lite medkännsla. Därav alla kroppsideal också, varför kan man inte bara få vara nöjd med det utseendet man har. Jag hatar också när folk inte har respekt för andra, man ska behandla folk som man själv vill bli behandlad. Vadå, gäller detta bara vissa? Är det så jävla svårt att visa lite respekt ibland. Och en sak till, ja man kan vara kompis med alla. Sålänge man gillar att va med personen är det väl bra, varför ska alla andra bry sig. Vem bryr sig om status och sånt skit, försök bara va dig själv och ha kul, va glad livet ut.
HAHAH finns 1000000000 saker till som upprör mig men det här räcker nog för den här gången ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: