MissEfterbliwen

du lever bara en gång

De denaste dagarna...

Kategori: My Life

Lördag: Jag bakade lite julgodis och sen stack jag och jocke till Ica för godis och sen hem till pimpim. Hemma hos henne så pratade vi, skrattade och kollade lite halvt på harry potter 2 och spiderman(3?). Jag somnade iaf och sen stack jag och jocke hem igen typ 2 på natten :)
Söndag: Började med en tuff löprunda på klubben och sen gym. När jag kom hem så stack jag direkt till bella och där "pluggade vi fysik", fast mest satt vi och snackade och fastnade på varannan uppgift... Sen på kvällen kom iaf mormor och morfar hem till oss så vi åt lite god mat och sen gick jag och la mig tidigt.
Måndag:Sista skoldagen som började med ett fysikprov och sen ett f i biologi. På kvällen så stack jag och Fanny hem till Paulina då vi förkrökade och hade jävligt kul, vilket alla som har mig på facebook nog redan sett... Sen vid 11 stack vi till Bladins julfest och dansade och hade jävligt kul ända tills ett då jag började må dåligt och svimmade. Ringde pappa sen och stack hem före de andra.
Tisdag: Aka bakfylledagen. Mådde väl som jag förtjänade. Vi hade iaf avslutning i kyrkan, jag och paulina såg ut som två luffare, smink från gårdagen och hår som luktar sprit... Efter kyrkan så stack jag fanny paulina och diana till mcdonalds och åt lite lunch innan jag fanny och paulina körde lite bussluffning. Vi åkte ettan till skutstationen och sen till baka igen. När jag till slut kom hem så hann jag bara äta och packa ihop mina saker innan jag skulle tillbaka in och ha löp och styrketest. Kan säga att jag inte rekomenderar löptest med bakfylla... trodde jag skulle spy... Men är iaf hyfsat nöjd med resultaten, jag hade förbättrat mig på allt. Sen när vi skulle duscha blev det strömavbrott så vi tände en massa ljus och sen satte vi oss i den fortfarande liiite varma bastun och myste hahha ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: