MissEfterbliwen

du lever bara en gång

Dance for your body

Kategori: My Life

Så igår ja, bella kom och vi stack till hemmakväll och hyrde insidious, låt den rätte komma in och big momma. Sen mötte vi momme på bussen och stack hem till bella för att hämta cider och kladdkaka :D Vid typ 1-tiden var vi hemma hos mig och då satte vi på insidious och handvispade grädde. Efter att vi sett tio minuter bestämmde vi oss för att vi faktist ville sova inatt och satte på big momma som jag somnade direkt till ;). Dem sov hemma hos mig med så drog upp dem tidigt imorse innan jag stack till träningen.
Var bara jag, anton och hannes på träningen men vi hade kul ändå. Efter träningen så åt vi och bastade. Kom hem för typ två timmar sen och har faktist pluggat lite och så :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: