MissEfterbliwen

du lever bara en gång

Dagen före julafton

Kategori: My Life

Har varit rätt stressig dag, allt ska liksom göras innan imorgon. Jag har börjat städa mitt rum, pluggat spanska,  gjort äppelmos (helt själv!!!! nästan). På eftermiddagen så kom Azzi och Pimpim hit så snackade vi lite och bytte julklappar. Var faktiskt lite mysigt, tänkte inte öppna julklapparna förrän imorgon men kune inte hålla mig så jag öppnade dem idag och dem är jättefina :D, hoppas verkligen bara dem gillar mina julklappar nu också... Ikväll så kom mormor och morfar hit så åt vi grad lax och hemma gjorda knäckebröd till förrätt, till huvudrätt skinka potatis och rödkål och till efterrätt fruktsallad med fikon och granatäpple och sen sist lite julgodis ;). Va faktist gott och är riktigt mätt nu.
Imorgon så ska jag in till mkk 9 på morgonen, tur att pappa kör, så ska vi spela basket, maxa i gymmet och byta julklappar. Det är typ en tradition på klubben så även gamla tävlingspaddlare och sånt kommer. Efter det så åker jag med familjen till ängelholm och firar jul där, vi får se om jag hinner uppdatera något imorgon. Men i vilket fall som helst så får ni ha en RIKTIGT GOD JUL!!!!
Hälsningar din bästa killkompis Arsalan står det på den hahah :D så gulligt <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: