MissEfterbliwen

du lever bara en gång

9 december 2011

Kategori: My Life

Ja dagen började bra med lugn kemi, inställd biologi och långtråkig samhälle. Men vi slutade iaf en timme tidigare så alltid något :D. Efter skolan stack jag hem och åt pannkakor och resten av naturgodiset jag åt igår och sen skulle jag lägga mig och vila och självklart så somnar jag då. Vaknade inte förrän mamma kom hem vid fem och då pluggade jag, har faktist fått rätt mycke gjort idag :D och sen middag och sist ostbricka, pepparkakor med grönmögelost <3.
Som vanligt så kan jag ju inte börja packa i tid heller så jag har precis packat klart och nu ska jag sova, ska ju liksom upp 5.15 imorgon. Blir ingen uppdatering i helgen heller förrutom kanske sönda kväll, bros nog på hur sent jag kommer hem.
Saknar verkligen att kunna paddla varje dag, men i sommar kör vi igen och då satsar vi på två pass om dagen ;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: