MissEfterbliwen

du lever bara en gång

Nya kategorier

Kategori: My Life

Citat: Här kommer jag skriva både citat som jag själv kommer på och andra mer kända som jag tycker stämmer bra eller som jag bara gillar.
Filmer och tv: Rekommenderar filmer, tv program och serier som jag tittar på och tycker är bra. Ska försöka skriva lite bättre recensioner med.
Hälsa och tips: Tips på bra mat, träning, hudvård mm kommer finnas här.
Jag fotar: Ska bara lära mig kameran och photoshop lite bättre först och sen ska jag fylla den här kategorin, har tusen idéer just nu!
Min stil: Kläder osv hahah ;).
Mitt liv:Bara allmänt vad som händer i mitt liv. Kommer vara min huvudkategori eftersom det här är en personlig blogg.
Musik: Jag lyssnar på nästan all musik så det finns säkert någon låt du gillar här, annars är det bara att ge tips på låtar till mig. Är alltid i behov av det.
Paddling: Jag paddlar och jag älskar det, här berättar jag om mina framsteg med paddlingen och hur det går på tävlingar osv. Kanske även lite om duktiga paddlare, vill hitta en förebild inom paddlingen.
Det kommer säkert komma fler kategorier sen men det tar jag då, puss så länge :*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: