MissEfterbliwen

du lever bara en gång

Myser lite i sängen

Kategori: My Life

Och rubriken låter ju bara så fel men jaja. Jag p pimpim satt iaf i en kinagunga och snackade och skrattade. Skrattade nog mer än vad vi snackade hahah xD
Sen stack jag hem till bella och vi snackade också lite sen började vi titta på succer punch men jag somnade efter typ 2 minuter så jag sov där inatt. Direkt när jag vaknade sen, typ en timme sen nu, så stack jag hem och åt frukost. Nu ligger jag här i min underbara säng och bloggar, tittar på big brother och läser lite bloggar hehe :)
Saker jag ska göra idag:
*Träna, springa eler gymma
*Städa mitt rum
*Spela in mitt no-arbete
*Bli så gott som klar på min svenskredovisning
*Skriva en utvärdering om mitt arbete på slöjden
*Komma på idéer vad jag ska göra med mina gamla kläder
Finns säkert mycke mer men detta är vad jag kommer på nu. Kommer bli en stressig dag :/.

Kommentarer

  • ida säger:

    varför spela in ditt no-arbete haha? `:o

    2011-04-03 | 10:17:22
    Bloggadress: http://melui.blogg.se/

Kommentera inlägget här: