MissEfterbliwen

du lever bara en gång

Helgen

Kategori: My Life

I fredes var jag först i stan med Erika och Johanna, jag shoppade upp mina pengar som vanligt så nu är jag pank igen :(. Jag ska visa vad jag shoppade sen när jag kommer hem. Sen stack Johanna hem, jag o erika sprang runt i stan lite till och sen stack vi till paddlingsklubben. Där spelade vi lite basket och fotboll med Andy och Hannes. Fredagkvällen va rätt tråkig sen, vi bastade lite och försökte få igång en film men misslyckades.
På lördagen kom alla andra klubbar från skåne plus Domenique, Ludde, Patrik och Ola. Jag ska be Elin om bilder från lägret så jag kan lägga ut lite :). Vi hade två paddelpass på lördagen och andra passet tog jag ett bad i kanalen hahah. Det va kallt men ändå lite kul. Nu är jag ju först på MKKs badlista 2011.
Söndagen sen va vi uppe 7 på morgon för 6km löparrunda som jag och Johanna (från landskrona) sprang på ca.30 min. Bra enligt mig men har ordenklig träningsverk nu. Efter det blev det ett förmiddaspass paddling sen mat, städning och packa sig hem. Känner faktist att jag blivit mycket bättre på paddling sen förra lägret, ser fram emot att se tävlingsresultaten i sommar :D.
När jag kom hem ringde jag bella o vi stack ut i solen och köpte glass och lite annat. Sen mötte vi Johanna och Erika och vi köpte chips (vad hände med att jag skulle bli nyttig?). Jag va inte hemma från halv åtta och då va jag så trött att jag åt, gjorde mig i ordning, sen la jag mig i sängen och tittade på mästarnas mästare.
Rätt detaljlöst men ni får mer när jag får bilderna ;).
Puss sålänge :*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: