MissEfterbliwen

du lever bara en gång

Bättre sent än aldrig

Kategori:

21.Färga håret rosa


Hahha bara för att och sån färg som går bort direkt typ.

22.Gå med i ett demonstrationståg


Vet dock inte riktigt mot vad, jag vill ju göra det för något jag verkligen tror på.

23.Lana


Fast vet ju inte vad jag ska lana eftersom jag inte spelar längre... Får väl typ lana wii hahah :D

24.Dyka


Har alltid haft en hat/älska till havet. Jag kan sitta och kolla på dokumentärer om havslivet och läsa rena faktaböcker om det bara för skojs skull, det intresserar mig. Dock är jag livrädd för det som så mycket annat. Men vad är livet om man aldrig vågar!

25.Lifta med någon jag inte känner


Men inte med någon skummis och absolut inte ensam :S

26.Publiksurfa


Läskigt, men tänk ändå vilken upplevelse!

27.Flyga luftballong


I wanna fly!

28.Bli gripen av polisen


Onödigt kanske, men någon gång ska man ju bli påkommen med vad man gör. Dock inget allvarligt såklart :S

29.Se raket avfyrning


För det hade ju varit lite häftigt hahah ;)

30.Hoppa bungee jump


I wanna fly!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: